Mõru maitse kurgus 20.03.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
minul selline asi, et nädal aega tagasi selgus, et üks näitaja (urobilinogeen) kõrge (59). Perearst arvas, et probleem maksaga ja sain ultraheli uuringutele aja mõne aja pärast. Seniks uurisin, et maksa ja sapipõie puhastamiseks jne. oleks hea teha hommikuti mahlapressiga enne sööki paar tundi jooki(greibist, laimist, küüslaugust, ingverist ja oliiviõlist). 5 päeva seda ka tegin. Millegipärast aga viiendal päeval lõunasööki lõpetades tundsin kurgus kibedat-mõru maitset. See maitse on nüüd juba teist päeva. Just kui oled mingi söögikorra lõpetanud, siis umbes pool tundi on seda mõru maitset kurgus. Ei tea, kas see "hommikujook" võis seda põhjustada? Või on probleem ikkagi maksas-sapis?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Võin siinkohal vaid oletada, et antud kuuriga hoopis ärritasite seedetrakti ning ennem kui pole selgunud, milles probleem ei tasuks kasutada ka taolisi nn. looduslikke vahendeid.
Heade soovidega, dr.Ehala