Meresoola lahus 15.03.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Ma mõtlesin hakata kasutama meresoolalahust kõhulahtisust soovides. Tahan seda hakata iga päev tegema. Kas seda võib teha peale iga söögikorda 3 korda päevas ja kas - kui ma olen mingi aja seda võtnud - pole selle lõpetamisel mul probleeme soolestiku normaalse tegevusega ehk siis kõht on kinni ja aitab ainult lahtisti? Ja kas see mõjub organismile halvasti kui seda pidevalt teha?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirjas toodud protseduuri lahtistaval eesmärgil ma ei soovita, sest lõpptulemuseks võib olla seedetegevuse veelgi suurem ebakorrapära ja organismi töö häirumine.
Heade soovidega, dr.Ehala