Halb enesetunne pärast söömist 14.02.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, iga kord, kui ma midagi magusat söön, on mul järgmisel hommikul kas siis lihtsalt paha, peavalud ja nägu on pool päeva kuidagi tursunud. Millest see tuleneda võib?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirja põhjal on raske otsustada, millega halb enesetunne seotud võiks olla kuna ei selgu ka, et milliste konkreetsete toiduainetega kaebused seotud on. Oletusena võin vaid välja pakkuda teatud tüüpi allergilisi reaktsioone või mõne toiduaine talumatust. Konkreetsemate soovituste saamiseks peaksite nõu pidama oma raviarstiga.
Heade soovidega, dr.Ehala