Ülekaalulisus 16.01.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, olen 17 aastat vana, paari kuu pärast 18. Olen 163 cm pikk ja kaalun 115 kg. Olen aasta jagu järjest püüdnud kaalu jälgida. Alguses olin 90 kg, käin jooksmas, ratsutamas, ujumas, söön täpselt mõõtude järgi, olen proovinud teesid, toidulisandeid, paaste, veepäevi, isegi nälginud, kuid kõik tulutult. Kõik ütlevad, et olen liiga noor, et pean veel proovima ja et küll ma saan, kuid asi on juba hull, ma ei suuda voodis end õigesti pööratagi, keha eritab juba ebameeldivaid lõhnu, olen pidevalt unine ja väsinud, see kõik on juba nii kõvasti psüühikale rõhunud,et enam ei leia väljapääsu.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Toimige hetkel nii nagu telefonivestluses rääkisime.
Heade soovidega, dr.Ehala