Joogijanu 23.12.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Mul on selline probleem, et vahel tunnen suurt joogijanu, joon umbes klaasi vett, kuid janu ei lähe ära. Joon veel, kuid ikkagi janu ei lähe ära. Vahel tunnen pool päeva janutunnet, aga veejoomisest abi pole. Kas on äkki soolasid vähe organismis? Isu on rasvaste ja soolaste asjade järele.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui teie menüü on rikas soolaste toitude poolest ning sisaldab vähe vedlikku (tahke toit iseenesest), siis see võib olla üks põhjus, miks tunnete pidevalt joogijanu. Püsiv janutunne võib olla aga ka märguanne mõnest terviseprobleemist. Soovitan teil pidada nõu oma perearstiga ja teha vajadusel täpsustavad analüüsid, sealhulgas tasub kontrollida veresuhkru taset.
Heade soovidega,
dr.Ehala