Vastuvõtt 15.12.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Sooviks tulla Teie juurde vastuvõtule, kuna mitmed tuttavad on Teid kiitnud, nad on abi saanud.
Olen ülekaaluline, 174 cm pikk ja kaalun 95 kilo.
Milliseid terviseanalüüse Teie juures tehakse? Või peaks mingid paberid juba perearsti juurest kaasas olema?
Palju maksab vastuvõtt?
Oleksin vastuse eest tänulik.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Perearstilt saatekirja pole vaja, kuid hea oleks pidada enne vastuvõtule tulekut nädalajagu päevi toitumispäevikut.
Kuna võtan vastu Meestekliinikus, siis on vastuvõtud ja analüüsid hetkel naistele tasulised. Esmane vastuvõtt maksab 400 EEKi ja korduv 200 EEKi. Analüüside ja uuringute osas saab kokku leppida visiidi käigus, vastavalt vajadustele. Registreerumine toimub telefonil 533 18 008 või meili teel toitumine@kliinikum.ee
Heade soovidega, dr.Ehala