Isutus ja kaalu langus 26.11.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Mul on juba kevadest saadik mingil määral tähendada isutust. Viimasel ajal olen pannud ka tähele, et püksid hakkavad suureks jääma jne.
Kuidas püüda tulla toime sellega ja tõsta oma isu? Kas on olemas mingeid käsimüügis olevaid isu tõstmise ravimeid?
Ei tahaks veel arsti juurde pöörduda.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kõigepealt tuleks välja selgitada isutuse põhjus (N: ülepinge, meeleolulangus, terviseprobleemid, magamatus, vm). Aitab teadlik korrapärane toitumine, eelistatult väikeste portsude kaupa, kuid pigem sagedamini. Vahel võib abi olla vitamiinikuurist koos toonikumidega (N: zen-zen).
Heade soovidega, dr.Ehala