Hoodia ravim 24.11.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas seda Eestis müüakse kusagil või tuleb välismaalt osta?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Hoodiat sisaldavad minu teada ka meil saadaval olevad nn salendavad pulgakommid. Selle kohta, kas teda on müügil mingis muus vormis ei oska ma teile öelda.
Heade soovidega, dr.Ehala