Vastuvõtt 24.11.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Tahaksin tulla Teie vastuvõtule koos emaga, sest tal on suur ülekaal, samas sooviksin ka ise mõningaid nõuandeid saada. Kui panna Teie juurde kaks järjestikkust aega, kas siis võime mõlemad koos olla vastuvõtul? Kas teete ka mingeid terviseanalüüse?
Neiu27
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna minu vastuvõtud toimuvad TÜ Meestekliinikus (Tallinnas, aadressil Gonsiori 3), siis hetkel on kõik teenused meie keskuses naistele tasulised. Info ja registreerumine on võimalik telefonil 533 18 08 või meili teel: toitumine@kliinikum.ee
Heade soovidega, dr.Ehala