SlimComplexe ja suhkruhaigus 14.11.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Kas "SlimComplexe`t võivad võtta ka suhkruhaiged inimesed?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Üldjuhul ei tohiks taolised tooted diabeetikutele vastunäidustatud olla, kuid teie poolt toodud toidulisandi tootejuhendiga pole ma tuttav, mistõttu soovitan selle põhjalikult läbi lugeda ning pidada nõu ka oma raviarstiga. Mis aga peamine, mistahes toidulisand ei aita kohe kindlasti kui oma menüüd ja liikumisharjumusi ei korrigeerita.
Heade soovidega, dr.Ehala