Õunad ja kehakaal 07.11.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tervist,
kas õuntest on võimalik end paksuks süüa,
kui ma söön päeval tavalist sööki ka, aga söögikordade vahele ja õhtul teleka ees söön õunu? Mulle lihtsalt kohutavalt meeldivad need puuviljad, aga kardan, et selline näksimine hakkab lõpuks kaalule.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mistahes toiduainega on võimalik liialdustesse minna kui ületatakse päevane energiavajadus. Asi pole ju vaid õuntes, vaid kõiges muus, mida päeva jooksul sööte. Kui teie toitumine on mitmekülgne ja toidu kaloraaž vastavuses teie vajadustega, ei tohiks olla probleemi. Seega keskenduge oma toidumenüüle tervikuna, mitte vaid õuntesöömisele.
Heade soovidega, dr.Ehala