Alakaal 02.11.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Minu 18-aastane tütar on 158 cm pikkune ja kaalub umbes 44 kg - ilmselgelt ei ole see normaalkaal. Kas on võimalik teha mingeid lisauuringuid kasvu analüüsimiseks? kas on võimalik, et ta veel kasvab? Kuna 1,5 aastat tagasi avastati tal diabeet, on ta toitumine jälgimise all ja see ei saa olla põhjuseks. Tänan.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna seoses diabeediga käib tütar ilmselt endokrinoloogi vastuvõtul, siis antud eriala arst saab nõustada teid samuti kasvuküsimustes ning teha vastavaid uuringuid, selgitamaks ega tegu pole mingit hormonaalset päritolu muutustega organismis, mis on lühikese kasvu põhjustajaks.
Heade soovidega, dr.Ehala