Linaseemned 27.10.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere päevast!
Sooviksin küsida, et kas linaseemneid peab kindlasti enne tarvitamist läbi kuumutama? Olen kuulnud, et seal on sinihappe nö. eellasi vms.
samuti sooviks teada, kas iga päev linajahu lisamine jogurtisse (ca 2-3 tl) võib nõrgendada soolte enda tööd ja muuta nad nö. laisaks?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Saadan teile vastuseks lingi internetist.
http://sordiaretus.ee/?pid=2028&pageHeader=Alusta%20p%E4eva%20linakokteiliga
Samas ei soovita ühegi toiduaine ega -lisandiga liialdada.
Heade soovidega, dr.Ehala