Söögisoolast paksuks 24.10.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mul on teile selline küsimus et kas söögisoolast on võimalik paksuks minna?? Aitäh!!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Liigne soola tarbimine võib soodustada vedelikupeetust organismis, aga kaloreid sool ei anna.
Heade soovidega, dr.Ehala