Mitu kalorit on kohvis? 12.10.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mitu kcal-it annab tass musta kohvi. Ja räägime korralikust kohvitassist, mitte sellisest väiksest peenest, mis kohvikutes ette antakse. Kohv on valmistatud lahustuvast kohvipulbrist
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kohvist saadav kaloraaž sõltub sellest, kas lisate kohvile suhkrut, piima või koort. Saate ise arvutada kaloraaži kasutades terviseinfo.ee toitumisprogrammi.
Heade soovidega, dr.Ehala