ülekaal 09.09.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere. olen 29 aastane ja 4 lapse ema olen koguaeg kaalund 55 kilo aga nüüd kaalun 93 kilo ja pikkust on 160cm ja peale viimase lapse sündi mis oli juba 8 kuud tagasi ei lange kaal enam ültse olen proovind kõike. Olen võtnud omale eratreeneri ja käin 3 korda nädalas trennis söön treeneri menüü järgi ja arstil olen käind ja uuringud on kõik korras kirjutati isegi sibutrili olen ka seda võtnud aga ikka ei midagi. Äkki oskate nõu anda mis edasi tegema peaksin elan tallinnas.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirja järgi kahjuks otsustada ei saa, miks vaatamata teie pigutustule kaal püsib. Võimaliku põhjuse selgitamiseks kutsuksin teid soovi korral vastuvõtule Tallinna (reg: 533 18 008 või toitumine@kliinikum.ee).
Heade soovidega, dr.Ehala