Oksele ajav vms. 19.08.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mingi päev käisin sõitmas sõbraga jalgrattaga ja olin T-särgi väel, ilm oli soe, 2-3 päeva hiljem hakkas kurk õudsalt valutama just hommikuti oli nagu tõustes valus ja haigutades aga mitte nagu lihtsalt olles...
...siis hakkas suhu paha haisu tekkima ja toiduisu kadus, arvasin et mädapunnid äkki kurgus vms (pole perearstiga yhendust võtnud)
...nüüd on nabast ülevaltpoolt kõht selline punnitav ylespoole ja kurgus on selline tunne nagu ajaks oksele ja süüa ei sa, sest kohe ajaks nagu oksele.
Ei usu et jalgratta sõit seda põhjustax ja külm, äkki mõni gripp või viirus ???
Palun aidake, olen juba 1-2 päeva ilma söömata põhimõtteliselt ja isu pole ja ajab oksele, (oksendanud pole ja pole siiamaani perearstiga ühendust võtnud) lugesin kah ajukasvaja kohta ja äkki ongi ml kasvaja.
Olen väga kõhnake noormees 17a.
PALUN AIDAKE, MIDA TEHA??
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Pöörduge perearsti vastuvõtule,
dr.Ehala