kõhu kinnisus 01.08.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
mul on kogu aeg kõht kinni mittu kuud juba korra käib läbi kuus ja jälle kinni ei ainta tee ega kohvi joomjne ka enam mida lahtisid ei mõju ka enam korra lükkab käima ja kohe kinni jälle
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Jälgige, et tarbiksite päeva joksul piisavalt vett (mitte vähem kui 1L/p) ning et ka teie toidud oleks vedelikurohked (puu- ja köögiviljad, supid, hautised, jms).
Sööge täisteratooteid, mitte rafineeritud jahust valmistatud tooteid. Pikaaegne lahtistite kasutamine võib samuti seedetegevusele halvasti mõjuda, seetõttu soovitan teha kuuri probiootikumidega (Lactoseven, Erceflora, vm). Vaevuste kestmisel pidage nõu oma perearstiga.
Heade soovidega, dr.Ehala