Krooniline kõhukinnisus 14.07.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Põen kroonilist kõhukinnisust. Tarvitan lahtisteid, et sooled läbikäiks. Õhtuti joon senna teed ja hommikuti kasutan duphalaci. Kas on mingi võimalus, et õige toitumisega saaks nendest lahtistitest loobuda? On tekkinud hemoroidid ja kõht ei taha enam isegi lahtistite mõjul läbi käija? Tuleksin meeleldi Teie vastuvõtule Diabeedi keskusesse Tallinnas, kui Te üldse tegelete mind vaevate probleemidega.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tegelen antud probleemiga ning vastuvõtule võite tulla nii Dibeedikeskusesse või ka TÜ Messtekliinikusse Tallinnas (reg: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala