Alkoholivaba siider 08.07.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, mind huvitaks, kas alkoholivaba siider on tegelikult ka alkoholivaba? Selles mõttes, et kui joon, kas pärast seda tohin autoga sõita? Mida täpsemalt alkoholivaba all mõeldakse? Kas rasedad tohivad seda juua?
Tänan heade soovituste eest juba ette!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui tootele on kirjutatud, et see on alkoholivaba, siis seda peaks ta ka tähendama ja peale taolise joogi tarvitamist võite autoga sõita.
Heade soovidega, dr.Ehala