Dvitamiin 03.07.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
Soovitatakse suvel päikese käes viibida,et organism saaks Dvitamiini.
Kas on võimalik D vitamiini ka nö ette koguda,olla päikese käes kauem kui soovituslik 30 minutit,et oleks ka sügisel ja talvel kui meil päikeast vähe,organism terve ja töövõimeline. Või pole see võimalik.
Ette tänades Mari
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Pikem päikese käes olek ei taga teile suuremaid vitamiinivarusid. Nahka tuleks liigse päikese eest pigem kaitsta.
Heade soovidega, dr.Ehala