aga... 27.06.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
kui ma ei saa lahjematest toitudest kõhtu täis. olen proovinud, kuid enamus nendest on sellise maitsega,et...tihtipeale maitsetud ja lahjad toidud ajavad mul lihtsalt südame pahaks enne kui ma üldse tunnen, et midagi söönud olen.
ja teine küsimus- kuidas suurendada liikumiskoormust, kui sport on vastunäidustatud. rattaga sõita ma sünnipärase tasakaaluhäire tõttu ei saa.
ja ,häbi tunnistada, aga ma ei saanud sellest kaloritabeli jälgimisest mitte midagi aru.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
tere.
Kui on tunne, et enda proovitud variandid ei tööta ja asjadest ei saa aru, siis tasub tulla vastuvõtule. Kirja teel kahjuks kõike lahti seletada ei saa.
Heade soovidega, dr.Ehala