ülekaaalulisus. 20.06.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
olen 17 aastane noor neiu.. söön enamvähem korrapäraselt.. sõidan kodus renasööriga igapäev tund aega.. ja plaaanis minna jooksma õhtuti.. lugesin, et joosta pole mõtet algul , kuna see väsitab põlveliigeseid..
äkki oskate öelda miskit tõhusat ?
kuna kintsud maru paksud ja kõhu ümber nö. ujumisrõngas ... voldid igalpool ja jube lausa ..
ise olen nii noor, ja nii jube näen välja.. palun aidake .
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Treeningkava koostamiseks tasuks nõu küsida mõnelt treenerilt, kes vastavalt teie vormile saab koostada sobiva plaani.
Jooksmise asemel võite alustada nii tempoka kõnni kui ka kepikõnniga ning jõudluse-vastupidavuse tõustes minna siis üle jooksule.
Heade soovidega, dr.Ehala