sool 15.05.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Millist soola teie soovitate toidu valmistamisel kasutada? Kas tervise seisukohast on parem meresool või mineraalsool (PAN sool)? Tänud ette!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui on probleeme vererõhuga, siis soovitan PAN soola, kuid ise kasutan eelistatult toidu maisestamiseks erinevaid maitsetaimi või siis kombinatsioone maitseainete segudest ja meresoolast.
Heade soovidega, dr.Ehala