reied 13.05.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Mul on selline mure, et mul on paksud reied. Ma olen hakanud tervislikult toituma ja trenni tegema, kuid pekk pole reitelt ära kadunud. Ma olen 16.aastane ja, kuna suvi on tulemas ja lõpuaktus ka, tahaks peenemaid reisi. Kas oskate soovitada, kuidas saada peenemaid jalgu.
Ettetänades. Kati.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Usun, et siinkohal on kõige targem pidada nõu mõne profesionaalse treeneriga, kes oskab soovitada, millistest harjutustest võiks kasu olla, et oma kehale parem vorm anda.
Heade soovidega, dr.Ehala