Kaltsium veres 03.05.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tervist!
Kus (Tartus) ja kas on võimalik mõõta kaltsiumi taset veres/kaltsiumi omandamist?
Sten
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kaltsiumi taset veres võite paluda mõõta oma perearstil.
Heade soovidega, dr.Ehala