ülekaal 13.04.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere
Minu mure on nagu paljudel teistelgi, kuid vahe selles, et näen välja juba nagu vaal ja kaalun170 kg!!!!!!!Kardan lõhki minnna aga aidata ennast ei oska.Totaalne masendus on muidgi peal aga söögi isu on ainuke mis kuhugi ei kao.Mida teha???Olen proovinud oma toidu portse kaaluda ja üles kirjutada,iseloomu kasvatada ja mitte külmkapi ligigi minna,rohkem liikuda/niipalju kui minu kaalu juures see üldse võimalik on) aga tulemus on ikkagi tõusu trendis.Olen ju alles siiski 41 ja 171 cm pikk - ei tahaks veel, et surmatunnistusele kirjutataks - sõi lõhki!!!!!!!!Kas on mind kuidagi võimalik aidata või olen juba lootusetu juhtum????
Ette tänades Ene
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Lootusetuid juhtumeid pole. Ilmselt vajate nii toitumis-, liikumis-, kui ka psühholoogilist nõustamist. Kaaluda võiks elurežiimi muutmise kõrval kaalulanguse toetamiseks, kas siis tablettravi või vajadusel tulevikus ka ülekaalu kirurgilist ravi. Soovi korral olete oodatud vastuvõtule. (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala