reduktiil 25.03.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen naine, 63 ja kaalu 82 kg. Lisaboonusena liigesevalud ja kõrge vererõhk. Olen üritanud kaaluga võidelda (liikumine ja õige toitumine), aga alla jäänud. Sellest masendus ja kaalu kasv: 5 kg lühikese ajaga. Kas oleks väga vale kasutada mingit rohtu (nt. reduktiil) ja siis püüda saavutatut hoida. Millise arstiga võiksin konsulteerida, perearst kajhuks ei tule kõne alla.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ravimitest on kasu vaid siis kui samal ajal jälgitakse menüüd ning pööratakse tähelepanu liikumisele. Seda, kas mainitud ravim teile sobib ja on üldse soovitatav, otsustab arst. Soovitan teil siiski esmajärjekorras konsulteerida oma perearstiga, kes teab teie haiguslugu ja oskab riskidega arvestada. Kui perearstile pöörduda ei soovi, võite tulla minu vastuvõtule (reg: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala