Sagedane oksendamine päeva jooksul 18.03.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere. Eile oksendasin üheksa või kümme korda päevas ja kõht oli ka lahti. Kehatemperatuur oli 36,1. Täna on 37,4 ja oksendamise tunnet ega mingit iiveldust ei ole, lihtsalt kurk on valus eilsest suurest oksendamisest. Helistasin kiirabisse ka, mind ühendati arstiga ja ta palus juua mul kummeliteed, see tuli ka kõik ülesse. Teine variant oli ka juua keedetud vett toatemperatuuril, see aitas. Täna pole praegu veel midagi söönud. Ausalt öeldes ei julgegi eriti süüa, sest ei taha enam oksendada. Ma väga kardan, sest selline suur oksendamine ei ole normaalne ja ei tea millest see võis olla tingitud?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ilmselt oli tegu siiski viirusinfektsiooniga, mida praegusel hetkel on päris palju. Lähipäevil püüdke süüa kergeid toite, väikeste portsude kaupa ning jooge rohklt gaasita (mineraal)vett. Mao-sooletrakti töö normaalseks taastamiseks võite teha soole mikrofloorat toetava-taastava kuuri (N: Beneflora, Linex Forte, vms). Kui aga kaebused püsivad pikemalt pöörduge oma perearsti poole.
Heade soovidega, dr.Ehala