oliiviõli 01.03.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere!
olen viimase kuuga umbes 3-4 kilo juurde võtnud. ma ei kasuta enam üldse margariine leiva peale, kuida panen leivale extra virgin oliiviõli, võibolla päevas kokku umbes 2 supilusikatäit.
oskate öelda, kas seda on liiga palju, võib see olla kaalu tõusu põhjuseks.
olen 25 aastane ja kaalun 90 kg oma 174cm juures.
muidu pole nagu toitumises midagi teistmoodi, imelik, et need lisakilod tulid.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kaks supilusikatäit õli annab tunduvalt suurema kalorikoormuse kui noaotsatäis võiet, kuid kas see on ainuke kaalutõusu põhjus ei saa ma öelda.
Heade soovidega, dr.Ehala