söögiisu puudumine 19.02.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tervitus!
Olen M24, 75kg , 190 cm
Oma kaalu ja pikkuse juures olen piitspeenike.
Kaalu ei saa kuskilt otsast juurde. Tihti ka puudub täielikult söögiisu. On olnud kordi kus 2 päeva järjest ei ole mitte midagi söönud - pole lihtsalt isu, tunnen et kui söön siis tuleb see sama teedpidi välja. Sedasi jätkates kaal ainult langeb.
Mida teha? kelle poole pöörduda?
Terv,
P.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui söögiisu langus on seotud meeleolumuutustega, tasub nõu pidada psühholoogi- psühhoterapeudiga. Samuti tasub teha läbi üldtervise kontroll ning tulla nõustamisele toitumise osas.
Heade soovidega, dr.Ehala