Mures kaaluga 17.02.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen kuulnud ,et tehakse vereproove,millest selgub ,mida inimene võib süüa ja mida mitte ja sellega kaasnevalt ka kehakaalu langetada. Kas Teie teate kus neid tehakse ja kui tulus see on ja kui palju maksab ...... aitähhhhh Teile
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Pete ilmselt silmas ROLE programmi, mille kohta huvi korral leiate vajaliku informatsiooni internetist.
Heade soovidega, dr.Ehala