kas piimatalumatus? 03.02.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
Oleks selline mure, et mulle tundub,et kui tarbin piima selle puhtal kujul ja muid piimatooteid,et tekib kõhus imelik tunne ja see teeb mind nagu "paksuks". Küsimus ongi,et kes testib seda,et kas mul on laktoositalumatus või mitte? Kas perearst või on selleks mingi spetsiaalne arst?
Tänades!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Esmaselt tasuks pöörduda siiski oma perearsti poole. Seni võite proovida koos piimatoodetega tarbida laktaasikapsleid (küsige apteegist), et parandada piimatoodete seedimist.
Heade soovidega, dr.Ehala