mures ülekaaluga. 20.01.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
sooviksn tulla teie vastuvõtule,et oma probleemile lahendust otsida.kuidas saaksin tulla,kuhu pean helistama aja kinnipanemise suhtes ja kui palju see mulle maksma läheb.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Vastuvõtt toimub Tallinnas aadressil Gonsiori 3, II korrus. Saatke mulle oma andmed (vanus, pikkus, kaal, kaasuvad haigused) meilile toitumine@kliinikum.ee. Saadan teile täpsed andmed, mida pakume ja kuidas kaalunõustamine teie puhul võiks välja näha.
Heade soovidega, dr.Ehala