Kõhulahtisus 06.12.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Mul on olnud juba aasta aega probleemid seedimisega. Mis arsti juurde ma peaksin oma probleemiga pöörduma. Ma kahjuks ei saa aru minu jaoks keerulisest meditsiinikeelest.
Ette tänades.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Alustada võiks pöördumisest oma perearsti poole, kes saab teha esmased vajalikud uuringud ning seejärel suunata teid edasi kui see peaks osutuma vajalikuks.
Heade soovidega, dr.Ehala