Tere, küsimus Sana-Sol'i kohta. 29.11.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, mul selline küsimus, et kas võib anda 1-aastasele lapsele Sana-Sol'i?
Kuna ühes apteegis räägitakse, et võib anda, samas teises räägitakse, et ei tohi. See tekitab suurt segadust ja ei suuda otsustada.
Ettetänades murelik ema Iiris
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Usun, et kõige mõistlikum on esitada see küsimus lapsega tegelevale
(pere)arstile. Sana-sol siirup on mõeldud kasutamiseks lastele, kuid kas teie aastane laps seda praegu vajab ei oska ma kirja teel öelda.
Heade soovidega, dr.Ehala