verekrupi yest 21.11.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
sooviksin teada kas ja kuidas saab teha verekrupi testi ja mis see maksab.kas sellest ka abi on
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ilmselt peate silmas ROLE testi. Seda testi TÜ Kliinikumis ei tehta ning seega ei saa ma teile ka infot anda.
Heade soovidega, dr.Ehala