Järsk kehakaalu tõus 14.11.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Mees 30. Tekkis probleem järsu kehakaalu tõusuga. 6 kuuga tõusis kehakaal 15 kilo ja iga kuuga kehakaal tõuseb. Liikumine sama. Toitumine sama. Sai lõpuks suure hirmuga vere analüüs tehtud. Kõik pidavat korras olema välja arvatud puugi hammustusest tekkinud viirus mis on läbi põetud.
Mida peaksin tegema?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirja järgi on raske otsustada, mis võib olla taolise kaalutõusu põhjustajaks. Kutsuksin teid sestap vastuvõtule(reg: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala