svelt colast 08.11.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere lugesin 16.oktoobri Maalehe lisast Targu Talitajast. Preparaatidest mis on rasvalagundajad ja mis kiiresti alandavad kehakaalu.Ja ma sooviksin teada kas see on ohutu kui mu keha kaal langeb nädalaga 6kg võrra.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Preparaadid on mõeldud selleks, et elustiili ja toitumise muutmise kõrval aidata kaasa kaalulangetamisele. Kindlasti ei ole soovitav kaotada nädalaga 6. kilo. Tulemuseks on organismi ülekoormamine ning sellises tempos kaotatud kilod saate hiljem enamjaolt topelt tagasi.
Heade soovidega, dr.Ehala