ülekaal 05.11.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere mul niisugune probleem et võttan kaalu koguaeg juurde ja eriti palju ei söögi trenni üritasin teha aga kasutu mida ma peak tegema 3 aastaga võttsin juurde 30 kilo seda on palju ja soovin sellest lahti saada kas ma pean muutma enda toitumisharjumused ja kas on mingeid häid ablette mis aitaksid ja kas on üldse mõttet võtta neid
lp n.t
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
30. kilo lisandumine näitab vajdust oma elurežiim ja toitumisharjumused üle vaadata. Dieedi toetuseks võib teatud juhtudel kasutada ka tablettravi, kuid ainuüksi ravimid teid normkaalu ei vii. Soovi korral olete oodatud konsultatsioonile (reg: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala