liigne magusaisu 30.10.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
15 aastasel poisil on pidevalt meeletu magusaisu, korraga võib ta ära süüa 3 pakki komme ja natukese aja pärast tahaks veel. Muidu on terva ei põe ka külmetushaigusi ,kas see võib olla tingitud mõnest aine puudusest.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Võimalik, et poisi menüü vajaks tasakaalustamist, kuid millest konkreetselt puudus on, ei saa kirja teel öelda.
Heade soovidega, dr.Ehala