Õhukogumid 17.10.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Palun nõu ja abi järgmise probleemi puhul.
Tehti maovähenduse operatsioon seoses ülekaaluga, peale operatsiooni esines oksendamine pea poolteist ööpäeva, hiljem tekkisid õhukogumid makku ja sooltesse, tekib ka siis kui ei söö midagi ja vaid kummeliteed joon terve päeva.
Tehti maoröntgen, kõik korras, kirjas, et ainult maolähisel alal õhukogumid ehk allaneelatud õhk.Kõige vähem on sees õhku hommikul, peale tee joomist hakkkab kohe jälle peale. Ka üksnes vee joomise peale toimub sama.Olen peale sööki või jooki nagu õhupall, väga piinab.Ei ole vahet mida söön või joon, õhk edasi ei liigu.Käies paremaks ei lähe, veel rohkem tuleb õhku juurde.Istudes on kõige hullem.
Ette tänades Õie
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Esimene nõu, mis oskan anda on soovitus vaadata veel kord üle toidu- kui ka veeportsjoni suurused ning teiseks see, kui kiiresti te sööte. Oluline on, et võtaksite söömiseks töepoolest aega, seda isegi veejoomise puhul. Täpsemate soovituste andmiseks kutsuksin teid aga vastuvõtule (reg: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala