kõhuvalu 10.10.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kõht on valutanud juba 5 päeva.Algul hullemini ja nüüd natukene vähem, kuid kadunud pole.Kõht on natukene kinni,palaviku pole ja muidu tunnen end hästi.Perearst vaatas ultraheliga ja katsus, midagi ei avastanud!(vasakult katsudes naba juures oli valusam,kui teised kohad)
Aga kõhtu lööb keskele terav valu,mis läheb nagu laiali. See ei ole ju normaalne...
Mida soovitada?Vanus 24, sünnitanud pole ja muidu tervis suht korras.
Tänan.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Väga raske on ilma patsienti nägemata soovitusi anda, seda enam, et perearst otseselt midagi ei tuvastanud. Kirjast jääb märksõnana silma kõhukinnisus. Saan vaid soovitada tegeleda antud probleemiga. Kui valud aga ei möödu tasub arstile tagasi pöörduda.
Heade soovidega, dr. Ehala