Õgimine 09.10.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mul on söömishäired.pidevalt tahan süüa.Mis aitaks?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Söömishäire diagnoosi saab panna siiski arst. Võimalik, et teie toitumine on tasakaalust väljas ja vajab korrastamist, mis iseenesest ei tähenda veel, et tegu oleks söömishäirega. Eelkõige tasuks selgeks teha toitumise põhitõed ning samuti võite oma menüü analüüsimiseks tulla konsultatsioonile.
Heade soovidega, dr.Ehala