piima kogus 06.10.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Milline võiks olla maksimaalne piima kogus, mida üks kulturist võiks juua päevas. Kui noormees joob ca 2 liitrit päevas, et saada kätte vajalikke asju lihaste ja keha arenguks, kas see võib teha kahju organismile.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teadmata küll noormehe kehakaalu, pikkust ja treeningkoormust, tundub 2L piima siiski suure kogusena.
Heade soovidega, dr.Ehala