Kehakaaluga probleeme 09.09.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere olen 27 aastane noormees 189cm pikk.Kaalusin aasta tagasi 75 kg siis hakkasin meeletult juurde võtma 30g päevas.Aasta möödudes 122kg...... püsis see kaal mingi 5 kuud ja hakkas kukkuma taas...... 8 kuuga on nüüd kukkunud taas 89kg mina ei saa midagi aru..... ainult seda kuidas pean riideid ainult vahetama suuremaks ja nüüd taas väiksemaks.
on mingit nõu minu mõistus on igatahes koos
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Vaevalt, et kaal iseeneslikult kõigub nii suurtes vahemikes. Sellel on kas mõni kehaline või siis teie elustiili puudutav põhjus. Tulge vastuvõtule ja püüame teie probleemile koos põhjuse leida. Kirjas olev info ei ole piisav, et mingeid otsuseid vastu võtta.
Heade soovidega,dr Ehala