Kaal 14.08.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere olen 17a poiss 185cm pikk ja kaalun 65kg.
Ma ei ole enda kaaluga rahul, aga kaal ei tõuse. Hommikuti mingit suurt söömist ma ei korralda kuna pole hommikuti isu. Muidu söön 2 korda päevas korralikult ja siis veel vahepealsed snäkid.
Mis on valesti et kaal ei tõuse?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirja teel on küll raske otsustada, aga võimalik, et te ei taga organismle vajaminevat energiahulka ehk teisisõnu jääb toidu kaloraaž teie pikkuse ning füüsilise aktiivsuse kohta liiga väikeseks. Toiduenergia kõrval on oluline aga seegi, millistest toiduainetest teie menüü koosneb. Kui soovite oma menüüd analüüsida, võite tulla vastuvõtule.
Heade soovidega, dr.Ehala