Krista 07.08.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Viimastes postitustes oli kirjas, et esmane visiit koos saatekirjaga on 400 krooni. On see nüüd 50 kroonise visiiditasu asemel? Aga kui kalliks läheb siis kogu pakutav abi kaalu alandamiseks?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui te olete varem vastuvõtul käinud, siis on visiiditasu 200 krooni, esimene visiit aga 400. krooni. Visiiditasu on tingitud visiidi kestusest, mis on pikem kui tavaline arsti vastuvõtt, sisaldades ka teie menüü analüüsi. Seega sõltub koguhind teie külastusarvude korrast. Uus informatsioon peaks ilmuma varsti ka meie kodulehele.
Heade soovidega, dr.Ehala