isutus 14.07.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere olen 23 aastane neiu,aasta tagasi diagnoositi mul anoreksia nervoosa praegune kaal on 52-53 ja pikkus 166,5.
Olin alles hiljuti toitumishäiretes haiglas tartus sees kolm päeva,sest kokkukukkumised muutusid tihedaks ja veresuhkur langes söömatusest.Viimasel ajal on mul tekkinud isegi suhkru vastu ja magusa vastu vastikuse tunne.nõrk on olla ja midagi ei jõua teha.olen olnud haigla ravil ja püüdnud ennast sööma sundida aga ei suuda.Mis aitaks kuidas ma saaksin teveks,mis võib olla põhjuseks et mul on raske süüa ja neelata...?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Anoreksia ravi kestab sageli aastaid, hõlmates endas nii psühhoteraapia kui ka toitumisalase nõustamise. Kindlasti ei piisa siin kolmest haiglas veedetud päevast. Soovitan teil nõu pidada oma Tartu raviarstiga, et leida endale sobiv viis teraapia jätkamiseks. Soovi korral võite tulla ka minu vastuvõtule, mis toimub Tallinnas (reg: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala