Tervislik toitumine 07.07.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, oleksin tänulik, kui soostuksite pikema intervjuuga "Õpetajate Lehele". Lähtepunkt on see, et ühelt poolt on üha rohkem ülekaalulisi lapsi, teisalt tüdrukuid, kes panevad saleda joone jälgimisega oma tervise ohtu. Kas toitumisfüsioloogiale ei peaks koolis panema suuremat rõhku? Ja hoopis varasemas eas, kui anatoomia ja füsioloogia programmi tulevad? Ja kui peaks, siis kus on tõde? Nii näiteks ütleb professor Adik Levin, et piim (ja kõik piimast tehtu, v.a. rinnapiim) on enam-vähem saatanast ja koolipiim on kuritegelik, samas ei ole ma saanud selgust, kust siis organism kaltsiumi saab.
Parimat.
Ene. Pajula 52 79 772
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Võtan teiega ühendust.
Heade soovidega,
dr.Ehala